elviraa

Alla inlägg under mars 2010

Av Elvira - 31 mars 2010 23:10

Var inte hemma igår, därför det inte blev någon uppdatering. I vilket fall så måste jag berätta om i förrgår kväll då jag var ute på den långa kvällsrundan med Dacke. Vi var ute på en powerwalk, han & jag. Jag gick över ett litet grönområde &.. Ni kommer inte fatta det! det var lite lerigt men tänkte det var helt okej.. & tror ni fan inte att jag sjunker & jag fortsätter & fortsätter. Trodde fan det skulle bli min död till slut. I vilket fall slutade jag sjunka när jag hade lera upp till knäna & jag fick inte upp skorna. Det var bara att glida ur dem & gå ut på gräset där det i sin tur var frostigt. KUL! Är så glad att ingen såg detta.. ble usch =)

Av Elvira - 29 mars 2010 19:11

Gud vad jag är hungrig, pappa & jag håller på med köttfärssås, eller rättare sagt han, för jag spelar ett bilspel på playstation, hihi :)

Av Elvira - 29 mars 2010 18:26

Har skrivit 16 med det här inlägget men står att jag bara skrivit 13 där, räkna på.....

Av Elvira - 29 mars 2010 18:23

Haha, vem ligger 1;a på topplistan "inlägg" då? Jo jag. Men då har jag faktiskt också kämpat för det! Nu lägger jag av en stund efter att ha skrivit 14 inlägg med detta idag. pjuh.. =)

Av Elvira - 29 mars 2010 18:21

Grattis min älskling på din namnsdag =)

Förra måndagen hade vi faktiskt 7 månader, grattis till oss & till han idag<3

Av Elvira - 29 mars 2010 18:12

... Så har min kompis Jullan den sjukaste killgubbsmaken ever... Johan Falk i Johan Falk, alltså självaste JOHAN FALK!

Mysteriet om Jullan & Johans kärlek är ännu inte löst men jag fångade honom på bild här om veckan då jag också sett Jullan med ett gigantiskt sugmärke på sin hals...

  

Hmm.. Om jag är helt ärlig vet jag inte om jag vill veta...

Av Elvira - 29 mars 2010 17:54

Är det verkligen bara jag som saknar de här serierna, vill ha ALLA avsnitt från början till slut av båda! Kom på det innan när jag började sjunga på california here we comes.. 

Snälla ge mig Zac Efron, Jesse McCartney & Adam Brody <3


      


Haha, man ser verkligen vilken killsmak jag har, medan alla brudar springer efter Justin Bieber så tar jag de äldre herrarna som Jossan brukar kalla Jonas :)

Av Elvira - 29 mars 2010 17:38

Vi läser alltså Anne Franks dagbok på engelskan just nu, läste den när jag gick i sexan, fast på svenskan i skolan då & jag minns hur jag hatade den boken! I vilket fall så har jag kommit halvvägs & är så uttråkad man kan bli men jag får väl stå ut.. Förstår att någon som är jätte intresserad av andra världskriget är intresserad den boken, men jag har alltså aldrig gillat den här! Har ju sett "Pojken I Den Randiga Pyjamasen" som också handlar om andra världskriget, men där finns det i alla fall en story, här får man bara höra om en judes liv under andra världskriget. Visst kan det låta intressant, men jag tycker verkligen inte om boken ALLS! Kanske om det kommer ut en film, om det inte redan gjort det alltså. Blev glad när vi skulle läsa "Pojken I Den Randiga Pyjamasen" på svenskan i alla fall :)

Presentation


Jag heter Elvira & är nyinflyttad i en tvåvånings takvåning i Åkersberga. Hit flyttade jag i början på Augusti & går i Österåkersgymnasiet, SP1. I början på året fick jag diagnoserad ADHD som jag lider mycket av & här kommer jag skriva om mina tankar & kä

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards