elviraa

Alla inlägg under november 2010

Av Elvira - 30 november 2010 12:26

I should never think

What's in your heart

What's in our home

Is all I want

 

You'll learn to hate me

But still call me baby

Oh love

So call me by my name

 

And save your soul

Save your soul

Before you're too far gone

Before nothing can be done

 

I'll try to decide when

She'll lie in the end

I ain't got no fight in me

In this whole damn world

So hold off

She should hold off

It's the one thing that I've known

 

Once I put my coat on

I'm coming out in this all wrong

all wrong

 

She standing outside holding me

Saying oh please

I'm in love

I'm in love

 

Girl save your soul

Go on save your soul

Before it's too far gone

And before nothing can be done

 

Cause without meYou got it all

So hold on

Without me you got it all

So hold on

Without me you got it all

Without me you got it all

So hold on

Without me you got it all

Without me you got it all

So hold on

 

Av Elvira - 29 november 2010 20:08

 

UNG & BORTSKÄMD

 

 

  

Av Elvira - 29 november 2010 19:08

Galen dag, vad mer kan jag säga?

 

  • Damp
  • Damp
  • Damp
  • Damp

 

That's it.

 

  

"Hur ska jag någonsin kunna se dig i ögonen igen när jag vet vad jag gjort mot dig?"

 

Av Elvira - 28 november 2010 10:35

Du lär mig att älska, men inte dig. Jag älskar inte dig, jag älskar att du visar mig vad älska är. Jag gillar äventyr, jag utforskar det förbjudna på grund av spänningen. Jag är ung & naiv & JÄVLIGT DUM. Jag väljer bort den jag älskar av rädsla för att lära mig om kärlek av nyfikenhet.


  


Boy, save your soul

Go on, save your soul

Before it's too far gone

And before nothing can be done

'Cause without me you got it all.

Av Elvira - 25 november 2010 23:49

Jysk är ett billigt ställe med riktiga skitvaror, antar jag? But i love it anyway.

Här ser ni lite saker jag skulle kunna tänka mig att köpa hem just nu.

Ska sova nu, ha det gött.   

  

Av Elvira - 25 november 2010 23:25

'Cause all I can say is that

I'll love you 'til the end

  

Av Elvira - 25 november 2010 21:56

Nu sitter jag, mamma & pappa med en kopp Daim Cappuccino. Verkar gott, men alldeles för varmt än så länge   

  

Av Elvira - 25 november 2010 08:08

Blev väckt klockan halv sex imorse av en massa flåsande i örat. Dacke är dålig i magen titt som tätt, så det var bara ut i snöstormen som gällde. Haha, vissa mornar är jag jätte trevlig när mamma väcker mig & andra inte, denna morgon var en av de sistnämnda. Men ni vet hur det känns, någon väcker en, man har det varmt & skönt & är så där trött att man knappt kan öppna ögonen. Tanken på att gå ut i snön är ju inte frestande precis. Men men, om man är hundägare så får man helt enkelt stå ut med sånt. Gick & la mig efter det i alla fall & då kommer mamma in med min medicin efter en timme & det räcker inte! Efter ännu en halvtimme har hon sett en "rosa tunn halsduk" som va hennes i mitt rum. Jag sa bara "Kanske, men jag kan inte tänka nu!" Hon går in, letar i min garderob, letar i en väska. Hallå? Om hon sett den i mitt rum så lär den ju på något sätt ligga synligt??? Jaja, kan väl tillägga att jag älskar min mamma i alla fall & min hund med, men är man trött, ja, då är man trött.

Presentation


Jag heter Elvira & är nyinflyttad i en tvåvånings takvåning i Åkersberga. Hit flyttade jag i början på Augusti & går i Österåkersgymnasiet, SP1. I början på året fick jag diagnoserad ADHD som jag lider mycket av & här kommer jag skriva om mina tankar & kä

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards