elviraa

Alla inlägg under juni 2010

Av Elvira - 25 juni 2010 20:45

Jag är trött så det blir inget vilt för mig tror jag, ska till Gotland i morgon också, kul va? Har även fått liv i min mobil & har samma gamla nummer. Kramisar

Av Elvira - 23 juni 2010 20:57

Hej, har varit i Växjö hela dagen med Camilla & Mikkel, det var kul, hejdå.

Av Elvira - 21 juni 2010 18:23

Vilken känsla, bara bra band alltså. Dock såg jag bara dem som var på black & red stage, hann inte med tältet. Men vilken känsla, jag skulle kunna göra om det tusen gånger till! & jag har upptäckt en sak, jag gillar inte band där folk skriker eller vad det nu heter, groowlar? Men Dead by April där de har både vanlig sång & sånt, är ju sjukt bra & i bandet var ju snyggaste killen ; Jimmie Strimell! My god.. 

   Jag hann med;

Dead By April

Plan Three

Pendulum

The Sounds

Takida

30 Seconds To Mars

Paramore

HIM

Av Elvira - 20 juni 2010 01:57

"jag vaknar brevid dig

stryker håret från din kind

jag är så glad att du är min

du är så vacker när du sover

du har något som ingen annan har

du är så underbar

jag vill dela mitt liv med dig

du skapar värme inom mig

det är för alltid du & jag"

  


Av Elvira - 20 juni 2010 01:14

Ja, ni fattade antagligen att jag ska till Pier Pressure, men ni som inte ska dit vet nog inte att det är redan idag, vi ska åka till Göterborg om typ 7-8 timmar & nu kanske ni undrar vad jag gör uppe & jag frågar mig samma sak. Men som över aktiv kan jag faktiskt inte sova nu, jag är inte trött. Men det kommer jag ju ångra i morgon bitti. Snyft.

   Ååh  

Av Elvira - 20 juni 2010 01:01

   

Ni förstår..   

Av Elvira - 19 juni 2010 23:01

Kära Elina. Jag kan inte svara på din kommentar på ett annat sätt än det här, vill bara säga att jag blev otroligt glad när jag läste det du skrev. Tack från djupet av mitt hjärta. Du har förgyllt min dag. Tack tack tack Elina  

Av Elvira - 18 juni 2010 19:10

För några år sedan började jag snacka med en tjej på internet, hon skrev hej som många andra. Men något gjorde att jag svarade som jag annars inte brukade göra. Kanske var det för att jag var uttråkad & inte hade något bättre för mig. Det vet jag inte. Men den här flickan blev min bästa vän & jag älskade henne väldigt högt. När jag hade henne behövde jag ingen annan, men som ni vet så är jag, jag så i dagens läge är flickan långt ifrån mig. Jag brukar inte bry mig så mycket om andra människor, folk kommer & går, men hon var speciell. Hon brydde sig om mig. Den flickan jag kände skulle aldrig lämna mig, för det var hon & jag för alltid. Men folk ändrar sig & växer ifrån varann, den tjejen jag nu saknar kanske inte ens finns längre, vad vet jag. Men den här texten tillägnar jag henne, för hon var hon, hon var min bästa vän.


kommer du ihåg, minns du mig?

har du glömt det jag sa; att jag finns för dig?

de dagarna, de kvällarna, vet du vad?

du var det bästa i mitt liv, mitt eget val!

men har du glömt bort mig nu, har du blivit kall?

har du förträngt oss två,fast jag gett dig mitt allt?

kom ihåg oss, snälla min vän

vill ju träffas igen, varför lämnade du mig?

Presentation


Jag heter Elvira & är nyinflyttad i en tvåvånings takvåning i Åkersberga. Hit flyttade jag i början på Augusti & går i Österåkersgymnasiet, SP1. I början på året fick jag diagnoserad ADHD som jag lider mycket av & här kommer jag skriva om mina tankar & kä

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards