elviraa

Alla inlägg under maj 2010

Av Elvira - 25 maj 2010 09:19

Cha cha bloggen!

Haha stört, men vadå vi är på väg till Stockholm! Sitter för tillfället på en buss med en bärbar jag fått låna av en vän. Vi ska bara va här i två dagar men ska hit på söndag igen fast utan klassen då ;) Jag ska nämligen provspela till en linje jag vill gå på gymnasiet på måndag.  Ville bara säga det, ha det gött så hörs vi någon gång! Kramis

  

Av Elvira - 22 maj 2010 15:38

Kommer aldrig glömma, men jag vill inte minnas

för ju mer jag tänker på dig, så saknar jag oss.

Av Elvira - 22 maj 2010 15:36

Hej i solskenet! Vilket härligt väder. I kväll ska jag till Nina & Tomas på grillfest! Ska bli riktigt trevligt. Ville bara påminna er om att passa på att njuta av det fina vädret! Kramisar.

Av Elvira - 21 maj 2010 21:59

♥Lär mig, att fara vilt i dina ögon, igen & igen

♥Lär mig, att vara din flickvän, älskarinna & din vän

♥Lär mig, hur det skulle vara att gråta om du gick ifrån mig

♥Få mig, att släppa champagnen för att hålla i din hand

♥Lär mig, säga att jag älskar dig & låt det komma från mitt ♥hjärta

♥Ge mig, allt från vilt sex till en mysig söndags promenad i skogen

♥Lär mig, att inte kolla efter andra killar när vi är ute

♥Skratta med mig, gråt med mig, festa med mig, se bra ut med mig

♥Kom hit nu baby & lär mig att älska dig!

 

Av Elvira - 21 maj 2010 21:43

   Nu ska jag dra ut på stan & vad som händer där stannar där. Ni måste vara jätte intresserade vad som är i min väska, eller hur? haha nat* :) varning för cambilder.

     

Panacod - starka värktabletter

Salva - till mitt ärr

Plånbok - alltid bra att ha

Läppstift - haha nödsituationer!

Concerta - adhd

Ögonlappar - till solariet, vet inte vad dom heter men ni fattar

Mascara - nödsituationer ännu en gång!

Perfym - Alltid fräsh, right? =)



Av Elvira - 18 maj 2010 23:14

Jag & syrran var ute nyss. Hon joggade & jag cyklade med hunden. Jag vet, jag är världens djurvän, men är det ingen mer som tycker paddor/grodor är jätte läskiga. Nu på kvällen då det är lite blött & så kryper dom ju gärna fram på vägarna vilket stör mig lite. Jag skulle aldrig fortsätta cykla om det var ens en liten groda framför mig, dom har med ett liv men det livet ska inte spenderas på våra vägar. Jag är så jävla rädd för grodor, jag skriker när de hoppar & rör sig för jag är rädd för att cykla eller gå på dom. Vill inte att de ska dö, men jävlar, det finns väldigt många av dem! I vilket fall, grodor har ett värdigt liv & det ska levas i skogarna & där de hör hemma.

Av Elvira - 18 maj 2010 21:58

Hej, först & främst vill jag bara säga att jag älskar att blogga. Kanske för att jag är en självupptagen jävla bitch. Jag tycker om att skriva & snacka om mig själv. Men så är väl nästan alla skulle jag kunna tänka mig. Men helt ärligt, hur ska man vara i en blogg? Om jag ska vara mig själv, hur mycket ska jag då dela med mig av här? Jag vet ingenting, för man ska akta sig för vad man skriver, man kan alltid träffa en öm punkt hos någon, eller som det oftast är, någon vill åt en, någon vill klaga bara för att den kan. Jag har redan uttryckt att jag hatar sättet människor beter sig på & ta åt er eller ej, jag menar ju dig, mig & alla andra. Världen är patetisk haha.. God, det är fel på min hjärna, jag mår inte bra just nu ;p Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om mer, jag kommer in här lite då & då, även om det kryper i mina fingrar så håller inte datorn med mig oftast. Hur ofta händer det inte att jag precis skrivit klart ett inlägg & datorn slocknar? Hoppas jag kan skaffa en ny dator snart, dock inte just nu för jag lägger mina pengar på annat. Det blir bra igen, JAG blir bra igen. Puss.

Av Elvira - 9 maj 2010 20:21

I fredags när mamma körde mig till skolan så inträffade något chockerande. Mitt framför oss tvärnitade en buss & jag tittade automatiskt fram mot bussens framdel om man säger så.. Under bussens framdel låg en liten pojke med sin cykel. Jag & mamma satt helt tysta som om luften gått ur oss, vilket den i och för sig nog gjort. Vi blev lättade när pojken kröp ut & ställde sig upp, han stukade bara benet (kan man göra det?). Vilken upplevelse, jag var livrädd & efter all dramatik fick vi köra runt bussen & vi båda satt & stortjöt i bilen, haha. Killen mår bra i vilket fall dock har han nog lärt sig att inte störta ut med cykeln på ett övergångsställe där han inte har företräde eller överhuvudtaget.

Presentation


Jag heter Elvira & är nyinflyttad i en tvåvånings takvåning i Åkersberga. Hit flyttade jag i början på Augusti & går i Österåkersgymnasiet, SP1. I början på året fick jag diagnoserad ADHD som jag lider mycket av & här kommer jag skriva om mina tankar & kä

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards