elviraa

Alla inlägg under juli 2010

Av Elvira - 28 juli 2010 19:56

Rocky var det jag skulle träffa! Ska dit i morgon med. 

  

Av Elvira - 27 juli 2010 17:27

Det jag snackade om igår blev flyttat till i morgon!

Av Elvira - 26 juli 2010 23:57

Gissa vem jag ska till i morgon?   

Av Elvira - 26 juli 2010 20:00

Hur kan man vara falsk mot någon man sagt har varit ens allt?

Jag har kommit över skiten nu, på sätt & vis.

Ja, klart som fan att jag saknar dig, men hur ska jag någonsin kunna förlåta hur du & dina vänner beter er mot mig nu. Jag har alltid försökt, vad mer begär du? Jag accepterar att det är slut på oss två, men varför ska du göra så här mot mig nu. Det var länge sen & jag vill bara släppa det här. Det skaver i mig att tänka på dig, att den fina tjejen du var förut sa att hon aldrig skulle lämna mig, nu har blivit en i mängden. Lika jävliga som alla andra småbrudar. Jag hade högre tankar om dig än så. Du behöver int förklara, för jag vet inte ens om jag vill höra på den du är idag. Jag vill vara i fred & acceptera att jag gick på en fet bluff som stavades FÖRALLTID DU & JAG ELVIRA. Eller det var nog snarare du som var bluffen.

Du skulle aldrig lämna mig, du lovade!

Jag vädjar inte om att få dig tillbaka, jag önskar bara att du aldrig förändrats, för din egen skull. Då jag skulle vilja visa vilken fin människa du var. Jag älskade dig, men det kommer aldrig hända igen.

  

Av Elvira - 26 juli 2010 19:51

Har träffat brudarna på bilden idag. De är så fina, älskar dem.

  

Av Elvira - 26 juli 2010 19:41

Allt detta tjafs om "Team Edward eller Team Jacob". Ja, jag ska berätta en sak för er, varför jag valt som jag valt. Jag har inte tänkt på utséende eller något sådant. Jag har valt Team Edward & vet ni varför? Det känns som om det är jag som var Bella. Varenda detalj passar in på mig & mitt liv för 2-3 år sedan. Jag var Bella & Jonas var Edward. Kan inte berätta alla detaljer om varför av privata skäl, men han var verkligen den som fick mig att tappa andan som inget annat någonsin. Han var Edward. Allt stämmer in, möjligtvis kan det vara så att Edward älskar Bella mer än Jonas älskar mig & tvärt om, haha.    

Av Elvira - 26 juli 2010 15:24

10 saker ni inte (kanske) visste om mig;


♥ Jag har förföljelsemani

♥ Jag tror på spöken

♥ Jag är alltid rädd

♥ Jag älskar en hund över allt annat & hon finns inte mer

♥ Jag är väldigt elak mot människor jag älskar

♥ Jag älskar ingen så högt att jag skulle kunna dö för personen

♥ Jag skäms inte över mina föräldrar

♥ Jag är väldigt egoistisk

♥ En av de vackraste stunderna i mitt liv var när min bror föddes

♥ De två personerna som påverkat mig mest i livet heter Maria & Jonas


  

Av Elvira - 25 juli 2010 21:06

Presentation


Jag heter Elvira & är nyinflyttad i en tvåvånings takvåning i Åkersberga. Hit flyttade jag i början på Augusti & går i Österåkersgymnasiet, SP1. I början på året fick jag diagnoserad ADHD som jag lider mycket av & här kommer jag skriva om mina tankar & kä

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards