elviraa

Alla inlägg under september 2010

Av Elvira - 30 september 2010 00:21

Deprimerad? Jo tack, jag vet.

  

J

Av Elvira - 29 september 2010 16:40

 Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och färglös som en tår blir jag
Utan dina andetag

Av Elvira - 29 september 2010 16:19

Helt ärligt, jag förstår att man dissar blogawards. Jag har inte läst en enda blogg av dem som vann. Det är lite sjukt. Hur var detta möjligt?

Av Elvira - 29 september 2010 08:23

Jag orkar inte vara sjuuuuuuk! Mina halsmandlar är stora som fotbollar & jag sover just nu med tre tröjor & ett par byxor + två täcken, vad är det för fel på mig!?

Av Elvira - 28 september 2010 22:38

Det är underbart att ha kille, men helt ärligt vissa brudar går för långt. Har fått samtal där de sagt att de är "Jonas' flickvän" när jag frågat vem det är. Var även en som varnat mig för honom, han är en "hjärtekrossare" osv. Nu hittade jag en brud som skriver nästan varje dag om honom i sin blogg. Hur mycket hon älskade honom men nu hatar honom. Hon skrev t.ex "Skulle vilja sparka er båda i magen" & har även skrivit att hon inte vill veta av oss . Tydligen har jag något med saken att göra, jag vet ju ingenting av vad som hände mellan dom, jag känner henne inte, aldrig ens sett henne. Det var inte jag som snodde nått, jag tog honom inte. Han valde själv. Suck, helt ärligt tjejer..


If you ever loved somebody put your hands up
And now they're gone and you wish you could give them everything

  

Av Elvira - 22 september 2010 22:01

Är hemma efter en lång dag i Stockholm. Träffade Josefine som kommit för att hälsa på. Träääävligt. Nu blir det lite mys framför TV;n med familjen, sedan ska jag kollar på Kungarna Av Tylösand på webb-tv'n. Kram

  

Jag & Madicken i skolan idag. Glada som alltid!

Av Elvira - 20 september 2010 22:14

Varför är man så upprörd över att SD kom in i riksdagen? Bara inse att många av svenska folket tycker så! Åh, varför är man så trög!? Ska kolla på TV & sedan sova. Pussar  

Presentation


Jag heter Elvira & är nyinflyttad i en tvåvånings takvåning i Åkersberga. Hit flyttade jag i början på Augusti & går i Österåkersgymnasiet, SP1. I början på året fick jag diagnoserad ADHD som jag lider mycket av & här kommer jag skriva om mina tankar & kä

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards